Jom tengok Video

Loading...

Cari Blog Ini

Halaman Pilihan Ku

Isnin, 23 November 2009

ERR,,, HATI INI MILIK SIAPA ERKK

Hati...siapa yg tahu rahsia di hati ini?
Siapa yang sedar bahawa
hati sekecil ini mampu memendam rindu yang membara?
Siapa yang pernah mendengar
sekeping hati ini menjerit kerinduan?
Siapa yang tahu hati ini tidak pernah letih mencari cinta suci yang sejati lagi abadi....?
Hati...ia milikmu Ya Illahi.

Sabtu, 21 November 2009

27 tahun sudah usia ku

Ya Allah.. dah 27 tahun sudah usia ku.. Alhamdulillah Ya Allah......menempuh angka 27..hidup terasa semakin bermakna dan semakin bererti...Ya Allah semoga perjalanan hidupku Engkau berkati,jauhi aku dari sifat-sifat tercela dan kuatkan iman serta semangat untuk ku menempuhi liku2 hidup ini...Namun semakin besar angka umur ini. semakin kematian akan menghampiri...Ya Allah.. mampu kah aku untuk kematian itu.. bersediakah aku... Ya Allah .. aku hamba Mu ini.. sering kali gagal dan lalai Ya Allah.. ampini dosa2 ku...

Khamis, 19 November 2009

SEMalam Untuk Kenangan Yg Terindah...

Warhhh..malam ni syahdu betul...jumpa Nasir n Kak Faezah..lepak kat saberkas jap.. cita2 pasal sekolah n nasir yg tak lama lgi nak jadi suami org...Syahdu lah plak.. rasa kehilangan plak bila kawan2 nak kahwin..21 hb nie Upa plak yg kahwin.. adui....terasa sgt2...rasa mcm kwn kita kena ambil oleh org tau..bila mereka kahwin nie...teruk betul perasaan aku ni.. aku rasa macam aku tak bleh nak HUHAHUHA lagi ngan mereka.. rasa macam ada gape jer nnt.. tak taulah...last tgk muka Nasir time masih teruna nie...hahahaha...thn depan dah jadi laki org.. huhuhuu...semoga kawan2 ku bahagia hingga ke akhir hayat.. lucu plak bila ingat aku tulis kad untuk Nasir... tulis kat belakang..kad tu...bengong apa.. hahahahaha,..yg best nya aku mmg tulis depan dia.. biar sahabat ku tu tau aku memang menghargai persahabatan ini.. WOWOWOWOWO.. susah tau nak carik kwn susah sama susah.. senang2 belanja kwn nie.. HAI...aku harap2 lepas ni sampai plak seru aku...huhuhu 2 hari lagi aku nak masuk 27.. thn depan tak kawin lagi.. aku Open tablelah..huhuhuhu....Ya Allah sesesungguhnya JODOH,MAUT,AJAL,PERTEMUAN ditangan MU..Aku hambaMu hanya merancang dan selebihnya berdoa. Amin

Selasa, 10 November 2009

Bolehkah aku cemburu?Bolehkah aku panas hati?Bolehkah aku tidak cemburu?Bolehkah aku tidak pasa hati?Apakah cinta dan cemburu beda-beda tipis?Apakah cinta dan cemburu jauh berbeda?Apakah rindu dan cemburu jauh berbezaa?Mengapa di hatiku ada cemburu?Apakah itu cinta yang berlebihan?Kurenung sebentar, muncullah sebuah kesimpulan:“Ternyata Dia telah memberikan dan membalas cintaku dengan begitu besar”Lalu muncul pertanyaan:“Mengapa perlu aku berpikir sebegini?”Kalau mau baik, pikirkanlah kebaikan orang lainJauhkan pemikiran buruk tentang orang lain.Kalau mau bahagia, kenanglah kebahagian bersama orang lainJauhkan kenangan yang buruk dengan orang lain

YA Allah...Tabahkan Hati Ku

Ya Allah.. saat ini aku merasakan Kau sedang menguji Ku.. Ya Allah.. kau tabahkan hati ku ...Ya Allah Kau kuatkanlah semangat ku Ya Allah..Sesungguhnya Dikau Maha Pengasih dan Maha Mendengar... Ya Allah.. kau ringankanlah penderitaan Athirah....Kembalikan ia kepada kami Ya Allah...kau kuatkan semangatnya untuk melawan penyakit..kau sembuhkan dia Ya Allah..berikan peluang untuk nya untuk hidup..untuk menikmati kehidupan didunia ini... Ya Allah...kau tabahkan hati kami sekeluarga...
Ya Allah.. disaat ini hanya Engkau tempat kami memohon dan meminta.. Sesungguhnya Engkaulah tempat ku mengadu dan ku bermohon...Amin.

Jumaat, 6 November 2009

Ya Allah..sembuhkan Athirah..Athirah sedang sakit...Ya Allah.. Hanya Kau Maha Berkuasa...Amin



2 hari yg lepas.. aku dikejutkan oleh adik ku ttg cousin ku.. Athirah..masuk hospital.. aku ingat dia sakit demam biasa2 jer.. rupa2 nya Ya Allah.. aku sungguh terkejut bila time Angah 3G n bila die sent pic die.. sungguh aku tak sanggup...tgk keadaannya...menakutkan..tp Allah sungguh Maha kuasa...dari yg aku maklum dr mak dia ( mak sedara aku)..Athirah tak menangis sangat.. dia diam jer @tidor sahaja..kecuali klu disentuh bdnnya.. sebab hampir seluruh muka dan badannya mengelupas...ya Allah.. hati ku bagai nak luruh bila tgk pic yg di sent angah kat aku.. Ahtirah baru berumur 4 tahun...apalah dayanya untuk melawan kesakitan itu....aku yg sikit je kena iron kat paha..satu hari mengadu sakit kaki.. inikan plak dia yg hanpir satu badan mengelupas...Ya Allah kau ringankam penderitaan nya ..sembuhkan dia Ya Allah...kembalikan Athirah yang comel dan petah berkata2 kepada kami ...Ya Allah.. hanya Engkau yang Maha Berkuasa dan Maha Mengetahui...

KK mali

Esok hari last aku berkursus di KK ni.. actually letih n penat aa course ni...tp nak wat cam ner dah tugas. 2 minggu dah aku takde kat sekolah.. apa ntah cite sekolah,..aku rindu budak2 ict aku..ntah camnelah diaorg study ni aku takde ...harap diaorg buat kerja yg aku suruh tu..