Cari Blog Ini

Halaman Pilihan Ku

Jumaat, 6 November 2009

Ya Allah..sembuhkan Athirah..Athirah sedang sakit...Ya Allah.. Hanya Kau Maha Berkuasa...Amin



2 hari yg lepas.. aku dikejutkan oleh adik ku ttg cousin ku.. Athirah..masuk hospital.. aku ingat dia sakit demam biasa2 jer.. rupa2 nya Ya Allah.. aku sungguh terkejut bila time Angah 3G n bila die sent pic die.. sungguh aku tak sanggup...tgk keadaannya...menakutkan..tp Allah sungguh Maha kuasa...dari yg aku maklum dr mak dia ( mak sedara aku)..Athirah tak menangis sangat.. dia diam jer @tidor sahaja..kecuali klu disentuh bdnnya.. sebab hampir seluruh muka dan badannya mengelupas...ya Allah.. hati ku bagai nak luruh bila tgk pic yg di sent angah kat aku.. Ahtirah baru berumur 4 tahun...apalah dayanya untuk melawan kesakitan itu....aku yg sikit je kena iron kat paha..satu hari mengadu sakit kaki.. inikan plak dia yg hanpir satu badan mengelupas...Ya Allah kau ringankam penderitaan nya ..sembuhkan dia Ya Allah...kembalikan Athirah yang comel dan petah berkata2 kepada kami ...Ya Allah.. hanya Engkau yang Maha Berkuasa dan Maha Mengetahui...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan