Cari Blog Ini

Halaman Pilihan Ku

Jumaat, 30 Oktober 2009

Alhamdulillah...aku dah balik dr Kuching,,,byk sumber dan inspirasi baru yang aku dapat...yang sedihnya dtg sekolah kerja melambak.. satu lagi aku sedih betul,, pg2 tadi bos dah marah2 pasal budak2 KRK tak betul berbaris..huhu.. rasa macam nak melayang jiwa..pastu..bila sampai makmal..tiba2.. pintu makmal comp telah di beri mangga baru..terkejut beruk aku,, camner nak masuk,, aku ngan cikgu taufik,, kena tunggu Along sampai.. terasa macam kita ni penjahat betul.. tak boleh guna makmal untuk P&P...aku terus rasa mcm down aa...aku terfikir,, kenapa kena ada Subject ICT klu makmal Komp tak boleh nak pakai.,, entahla,, jiwa aku betul2 tertekan dengan masalah2 disekolah... pening bila orang tak boleh nak consider bila kita buat kerja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan