Cari Blog Ini

Halaman Pilihan Ku

Isnin, 19 Oktober 2009

CAtatAn KU...Black Monday!!

Isnin (19/10/2009)

Emmm..rindunya..letih lepas camp..pasya g facial marek..huhuhuhu..kak poziah make over aku ngan kak faezah..hehehe..rasa kacak tek….pasya g open house umah kak sanu,,best,,!!!sup tulang kak sanu yang best dan memikat selera…malam sepatutnya g ambik saravanan..huhu ngantok tahap cipanzi..soryy sara…hari ini aku terasa rindu..rindu serindu-rindunya….perlukah aku rindu..dan aku pasti tiada siapa pun yang tahu kerinduan ku ini..warhhh!!! tolong…..angau dah mula lagi

Khamis (15/10/2009)

Melihat gelagatnya dari kejauhan..aku merasakan semacam ada satu perasaan aneh..aku tak berani untuk mentafsir..apakah perasaan itu…yg aku pasti aku bahagia..apabila melihat dia bergembira…hahahahha..jiwanglah ko tok jot!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan