Cari Blog Ini

Halaman Pilihan Ku

Sabtu, 30 Januari 2010

Istikaharah ku...

Ya Allah.. haruskah aku menunggu jawapan itu...Disetiap kali Subuhku...aku tanpa jemu menyedarkannya..DiSetiap kali Maghribku...aku tidak jemu mengingatinya...Redhakan lah aku Ya Allah....bersihkan hati ku...dari segala sifat2 majmumah...
Ya Allah.. akhlak ku tak sesemulia Fatimah Al-Zahra, Kasihku tak sesemurni Siti Khadijah, Rinduku tak sedalam rindu Siti Aisyah.. Cinta ku tak setulus Cinta Rabiatul Adawiyah...Namun aku cuma ingin menjadi yang terbaik dalam hidup ku...menjadi yang terbaik untuk Dia yang satu...
Ya Allah aku mengharapkan keajaiban Mu...kekuasaan Mu.. berilah aku petunjuk..supaya aku mampan dalam menghadapi ujian MU...Ya Allah Kau berikanlah dia ruang waktu..supaya mampu menilai..mampu memilih..dan apaapa pun pilihanya Ya Allah.. kau berkatilah ia.. redha Ya Allah.. aku pasrah.. Andai dia bukan milik Ku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan