Cari Blog Ini

Halaman Pilihan Ku

Ahad, 24 Januari 2010

Program Haluan Pelajar Tingkatan 2

Subhanallah...tekak aku sakit betul semalam.. selepas habis slot aku.. riadah..huhuhu...Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar...tp sakit tekak giler sebab kena bercakap kuat dihadapan 4 buah kelas tingkatan 2 KRK & BESTARI..macam aksi kita lihat..huhuh...slot aku ada 3 game semalam..i) aku bgkan budak2 tu kepad 5 org satu kump..pastu bg sekeping kertas ..n dengan arahan.. macam mana nak kelima2 org ahli tu boleh MASUK kedalam kertas tu..uhuhuuuhu..lawk jugak budak2 ni... macam2 idea yg kuar...yg paling best.. mereka tulis nama mereka.. pastu kata.. semua mereka dah masuk.. hehehehe..betul jugak tu.. tak kurang yg cuba pijak kertas tu.. ada juga yang guna cop ibu jari.. konon2nya semua mereka dah masuk kedalam kertads tu.. apabila cop jari mereka kat kertas tu.. huhuhuh...
2) Aku bagi lagi sekeping a4 paper.. suruh lipat 2.. dan sebahagian tu.. suruh mereka lukis muka mereka sendiri...guna tgn kanan hahahaha.. lawak2.. pastu yng ke2 .. suruh mereka lukis mereka juga guna tgn kiri.. hehehehe.. hancur diaorg punyer muka..kui..kui..
3),, Refleksi diri...mereka letak kertas dan lekatkan dibelakang masing-masing.. pastu kwn2 akan bg komen.. kat belakang tu.. sama ada baik@buruk.....hihihihi kelakar n terhibur tgk anak2 didik ku membuat aktiviti...semoga aktiviti riadah dari aku memberi manfaat kepada mereka untuk menjadi insan yang berguna..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan