Cari Blog Ini

Halaman Pilihan Ku

Jumaat, 1 Januari 2010

SELAMAT TINGGAL 2009...SELAMAT DATANG 2010

Ya Allah Yang Maha Pengasihi lagi Maha Penyayang...ku berharap..tahun baru ku ini dimulakan dengan segala limpah rahmat mu Ya Allah...Kau berkatilah segala perjalanan hidupku,permudahkan urusan ku dan jauhi aku dan keluarga ku dari segala bala bencana dan musibah..
Lanjutkan usia kedua ibu bapa ku Ya Allah, berikanlah aku kesempatan untuk membahagiakan mereka dan membalas jasa merekaa..serta menjadi anak yang solehah dan menjadi kebanggaan mereka..Limpahkanlah sentiasa Nur Islam kedalam keluarga kami. Berikan kami rezeki yang halal dan murahkan rezeki kami..
Ya Allah..sesungguhnya Engkaulah Tuhan yang kami sembah...Maha Mendengar dan Maha mengetahui..
Jauhkan aku dari penyakit-penyakit hati, Ku bermohon kekuatan atas ujian dan dugaan yang kau berikan Ya Allah...Tabahkan hati ku....
Hanya Kepada Mu Aku Datang..dan kepada Mu jua aku akan kembali .. Ya Allah..Amin Ya Rabbil alamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan